ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΩΝΟΡΑΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΩΣ ΤΟ 2013 ΜΕ COVERS KAI ENΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

picture
"ΕΛΑ" (2008)
01. Έλα (συμμετέχει ο Πάνος Μουζουράκης)
02. Κόψε και μοίρασε
03. Το τικ τακ του ρολογιού (β' φωνή: Λάκης Παπαδόπουλος)
04. Φεύγω για μένα μια φορά
05. Το σ' αγαπώ που περιμένεις
06. Μικρά βεγγαλικά
07. Μια στιγμή
08. Μη ρωτάς
09. Δε μεγαλώνουμε
10. Έτσι είναι φίλε μου η ζωή


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΕΞΟΔΟΣ 2" (2010)
01. Αττική Οδός
02. Αναποφάσιστα
03. Η Αγάπη Αργεί
04. Με Αγάπη… Στην Πρώην Σου
05. Δεύτερη Φορά
06. Δεν Είμαι Η Μαμά Σου
07. Γεννάει η Ζωή
08. Στη Λύπη που Λείπει
09. Αν (Τ.Ο.Α)
10. Είναι Τόσο Απλό


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΕΙΠΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ" (2011)
CD 1
1. Έλα μαζί μου
2. Μικρά βεγγαλικά
3. Bring me to life
4. Πες μου
5. Αν (Τ.Ο.Α.)
6. You don't love me (No No No)
7. Δεν ζητάω πολλά (με τον Κωστή Μαραβέγια)
8. Μην μιλάς άλλο για αγάπη (με τον Κωστή Μαραβέγια)
9. Φίλα με ακόμα (με τον Κωστή Μαραβέγια και τον Πάνο Μουζουράκη)
10. Φεύγω για μένα μια φορά (με τον Πάνο Μουζουράκη)
11. Τα λέμε
12. Εγώ με την αγάπη μάλωσα
13. Δε μας συγχωρώ
14. Είναι τόσο απλό
15. Δεύτερη φορά
16. Εγώ μιλάω για δύναμη (με τη Νατάσα Μποφίλιου)
17. Feelin' good (με τη Νατάσα Μποφίλιου)
18. Τσιγάρα βαριά (με τη Νατάσα Μποφίλιου)
19. The quest/Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα

CD 2
1. Η αγάπη αργεί
2. Και θα χαθώ
3. Αττική οδός
4. Λεν
5. Όνειρο ήτανε
6. Intro/Ακρογιαλιές δειλινά (με τους Imam Baildi)
7. Λόγια ανταλλάξαμε βαριά (με τους Imam Baildi)
8. Rasta susta (με τον Ευριπίδη Ζεμενίδη)
9. Historia de un amor
10. Φτάνει φτάνει
11. Είναι η αγάπη
12. Κόψε και μοίρασε
13. Μακριά μου να φύγεις
14. Tainted love
15. Έλα
16. Εσύ μου θύμισες πως είναι


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Όχι

*Download here CD1*
*Download here CD2*


picture
"ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΩΡΑ" (2013)
1. Απαγορεύεται
2. Να’σαι καλά
3. Μετακόμιση τώρα
4. Βαλς για ένα φιλί
5. Μονάχα εγώ
6. Το μισό του εμείς
7. Δεν είμαι αυτή
8. Η επιμονή σου (Με τον Κώστα Λειβαδά)
9. Μια ξεχασμένη αλήθεια
10. Τα λόγια που είπαμε
11. Πού να σε βρω
12. Ό,τι γράφτηκε στους τοίχους
13. Όμηρος
14. Είναι η αγάπη


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & Back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"BONUS TRACKS"
01. Μονάχα εγώ
02. Είναι η αγάπη (από το Sountrack του "Το Νησί)
03. Είπα στους φίλους (Ντουέτο με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα)
04. Θέλω ακόμα μια βόλτα (Ντουέτο με τον Φίλιππο Πλιάτσικα)
05. Ήθελα να βγω (Ντουέτο με τους Professional Sinnerz)
06. Νανούρισμα
07. Ποιος ξέρει (Ντουέτο με τη Νατάσα Μποφίλιου)
08. Μια βροχή
09. Να φυλάγεσαι (Ντουέτο με τον Γιάννη Ζουγανέλη)

10. Τα λέμε

*Download here*



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
tags: Eleonwra eleonora elewnora zouganeli zouganelh Ελεωνόρα Ελεονώρα ελεωνορα Ζουγανέλη ζουγανελη greece Δισκογραφία diskografia discography mp3 download torrent rapidshare hotfile ela kopse kai moirase an ta leme i agapi argei attiki odos monaxa egw neo tragoudi 2012 new