ΠΑΟΛΑ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΟΛΑ ΦΩΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΩΣ ΤΟ 2012 ΜΕ COVERS ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ


picture
"ΑΘΟΡΥΒΑ" (2005)
1. Αθόρυβα
2. Αγάπη δολοφόνος
3. Είσαι τρελός
4. Χάλασες τον κόσμο
5. Δεν έχω λόγια να σου πω (Έλα, αγάπη μου να γίνεις)
6. Δεν πάω σπίτι μου
7. Είμαι ερωτευμένη
8. Ασ' το σπίτι ανοιχτό
9. Παρασύρομαι
10. Το πιο μεγάλο ταξίδι
11. Σε καίει
12. Κάπου φταίω κι εγώ


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & Back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ" (2008)
1. Κουβέντα στην κουβέντα
2. Θα ’θελα απόψε να σε δω
3. Κατέβα, Θεέ μου, χαμηλά
4. Να ξαναρθείς πάλι
5. Χάνεται η αγάπη (Περάσαμε με κόκκινο)
6. Φύγε
7. Πώς μ’ αφήνεις να ζω
8. Το αμαρτωλό (Muchacha)
9. Αχ, πόσο μου λείπεις
10. Σ’ αγαπάω, σ’ το δηλώνω
11. Θέλω να φύγω


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & Back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"ΓΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΝΑ" (2012)
1. Να μ’ αφήσεις ήσυχη θέλω
2. Τι σε πιάνει
3. Φταις
4. Δεν έκανες τίποτα
5. Δε σ’ έχω ξεπεράσει
6. Ψεύτικα
7. Αινίγματα
8. Γίνε μαζί μου ένα
9. Δε ‘ξηγήθηκες καλά
10. Ψέματα λέω
11. Στόχος


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & Back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"BONUS TRACKS"
1. Η αγάπη είναι θύελλα (Με τον Βασίλη Καρρά)
2. Πηδάω τα κύματα (Με τους Stavento)
3. Φάρμακο
4. Ό,τι κι αν είχα (Με το Στέλιο Ρόκκο)
5. Παππούς και γιαγιά (Με τον Σότη Βολάνη)

6. Γίνε μαζί μου ένα (Silent Man Remix)
7. Πηδάω τα κύματα (Με τους Stavento) (Hard Vma mix - TV rip)
8. Εδώ σε θέλω καρδιά μου (live)

Mp3, Bitrate 256-320kbps
Covers: Front (Unofficial)
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ LIVE"
1. Εδώ σε θέλω καρδιά μου (live)
2. Φεύγοντας (live)
3. Δεν θα ξαναγαπήσω (live)
4. Για να μην τρελαθώ-Θα κάνω ότι μου αρέσει (live)
5. Είσαι τρελός (live)
6. Τρέξε - Αν υπήρχες θα σε χώριζα (live)
7. Είσαι παντού - Ποιά θυσία - Καρδιά είσαι εσύ (live)
8. Μη ρωτάς το γιατί - Εδώ σε θέλω καρδιά μου (live)
9. Έλα έλα όνειρό μου (live)
10. Εδώ ο κόσμος καίγεται (live)
11. Άντε βρε καρντάσια - Και λέει λέει (live)
12. Τι αμαρτίες (live)
13. Τσιφτετέλια (live)
14. Σ' αγαπάω κοίτα (live)
15. Είσαι αμαρτωλή - Μην το λες (live)
16. Είμαι ερωτευμένη (live)
17. Αν είναι η αγάπη αμαρτία (live)
18. Περάσαμε με κόκκινο (Με το Στέλιο Ρόκκο) (live)
19. Προσκυνητής - Εξαρτάται (Με το Στέλιο Ρόκκο) (live)
20. Έμεινα εδώ (live)
21. Απαγορεύεται-Είμαι ερωτευμένη-Πες το μου ξανά (live)
22. Φαινόμενο-Θα μου κλείσεις το σπίτι-Όπως παλιά (live)


Mp3, Bitrate 192-320kbps
Covers: Front (Unofficial)
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Όχι

*Download here*



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
tags: Πάολα Φωκά ΠΑΟΛΑ ΦΩΚΑ Paola Foka Pawla Fwka diskografia discography mp3 new greece greek download torrent rapidshare hotfile easybytez gine mazi mou ena athoryva perasame me kokkino edw se thelw kardia mou amartwlo stoxos na m'afiseis isixi thelw pseftika farmako